ویلاس بواس: داستان بیل،یک سریال غیرقابل درک بود

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سرمربی جوان تاتنهام از جدایی گرث بیل ازتیمش چندان راضی به نظر نمی رسد

سایت گل- آندره ویلاس بواس سرمربی جوان تاتنهام در صحبت هایی اعلام کرد که با انتقال گرث بیل به رئال مادرید آنها در باشگاه تاتنهام فشار زیادی را متحمل شدند

گرث بیل روز دوشنبه و در آخرین روز بازار نقل و انتقالات تابستانی بعد از هفته ها کشمکش از تاتنهام جدا شد و به رئال مادرید منتقل شد.

حالا آندره ویلاس بواس در نشست سرمربیان تیم های تراز اول یوفا که در نیون برگزار شد گفت:« تاثیر رئال مادرید برروی شرایط روانی بیل خیلی زیاد بود. آخرین بازی ای که گرث برای تاتنهام انجام داد 5 هفته پیش بود و بعد از آن بازی اتفاقات زیادی رخ داد و ما شاهد یک سریال تلویزیونی بودیم که هضم ودرک آن خیلی سخت بود.»

او ادامه داد:« حالا بیل راضی وخوشحال است و ما هم باید به خاطر آنکه گران قیمت ترین نقل و انتقال تاریخ فوتبال دنیا رخ داده خوشحال باشیم. وقتی تیم بزرگی برای جذب بازیکن تیمت دست به کار می شود، متقاعد کردن بازیکن برای ماندن کار سختی است. حتی اگر تیم صاحب بازیکن تیمی مثل ما باشد. ولی خب الان هم ما بازیکنانی داریم که به فتح جامهای متعدد فکر می کنند.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 16 شهريور 1392برچسب:, ] [ 9:52 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 70
بازدید دیروز : 105
بازدید هفته : 183
بازدید ماه : 175
بازدید کل : 30546
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1